vrijdag 20 juli 2012

1e Kaart

Eindelijk mijn eerste kaartje!!!


groetjes Rita

11 opmerkingen:

  1. Yeahhhhhhhhhh goed zo!!!! En dan ook nog een leuk kaarte!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rita,

    Wat leuk om eindelijk een creatie van jouw hand te kunnen bewonderen!
    Super, en wat een mooie tekst

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje..dat er nog vele mogen komen op je blog.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor ziet er goed uit rita en welkom in blogland
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwam even een kijkje nemen op je blog!
    Mooie tekst bij het mooie kaartje!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met je blog.

    Lieve groetjes
    marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben gelijk volger geworden Rita...kijk al uit naar meer!!!
    Groetjes,Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook volger van je geworden en hoop dat je je blog weer leven in gaat blazen.


    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook Petra, ik ben nog aan het wennen aan twee nieuwe brillen Nog de allebeste wensen voor 2017!, groetjes Rita

      Verwijderen
  9. Jammer dat je niet meer actief bent op je Blog Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop er binnenkort weer mee te beginnen Ankie, fijn weekend, groetjes Rita

      Verwijderen